З метою забезпечення судово-експертної діяльності в умовах воєнного стану в Україні Міністерством юстиції України видано наказ від 14.03.2022 № 1138/5 «Про деякі питання забезпечення судово-експертної діяльності в умовах воєнного стану», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16.03.2022 за № 326/37662 (далі – Наказ).
Згідно з пунктом 4 Наказу продовжено строк дії свідоцтв про присвоєння кваліфікації судового експерта судовим експертам, які не є працівниками державних спеціалізованих установ, та судовим експертам науково-дослідних установ судових експертиз Міністерства юстиції України, які до введення воєнного стану в Україні подали заяви та документи для проходження атестації в Центральній експертно-кваліфікаційній комісії при Міністерстві юстиції України з метою продовження строку дії свідоцтв, а також свідоцтв про присвоєння кваліфікації судового експерта, строк дії яких закінчується у період дії воєнного стану, або протягом одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану.
Наказ розміщено на офіційному вебсайті Міністерства юстиції України за посиланням https://minjust.gov.ua/m/zabezpechennya-sudovo-ekspertnoi-diyalnosti-v-umovah-voennogo-stanu.
Організація | Регіон/Область | Адреса | Телефон |
---|---|---|---|
ПП «Аудіт — сервіс» | Полтавська обл. | м. Полтава, вул. Фрунзе, 2, к.402 | (0532) 62-98-17, (0532) 62-98-18 |
Свідоцтво експерта номер | Назва комісії | Дата та номер рішення | Термін дії | Номер та вид експертизи | Індекс та вид експертної спеціальності |
---|---|---|---|---|---|
1285 Свідоцтво недійсне 29-11-2014 у зв`язку із закінченням терміну дії свідоцтва |
центральна експертно-кваліфікаційна комісія, Міністерство юстиції України | 04-11-2008 №13 |
04-11-2011 | 11. Економічна експертиза | 11.1 Дослідження документів бухгалтерського, податкового обліку і звітності |
Продовжено до: 28-11-2014 |
центральна експертно-кваліфікаційна комісія, Міністерство юстиції України | 28-11-2011 № 42 |
28-11-2014 | 11. Економічна експертиза | 11.1 Дослідження документів бухгалтерського, податкового обліку і звітності |